loading...
پایگاه تحلیلی-بصیرتی بصیرت های خاموش
فرزانه نوروزی بازدید : 82 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

این روزها همگی به فکر این هستیم که واسه روز مادر چی بخریم که بتونیم ذره ای از محبت اشون رو جبران کینم. 

چطور می توان  یک شب بیداری مادر را جبران کنیم؟  

کاش بیاییم و بجای خریدن هدیه مادی یک کم خودمون رو تعییر بدیم . 

بیاییم از خود مادرمون بپرسیم واقعا چه هدیه ای از طرف ما فرزندان خوشحالشون میکنه؟؟ 

قول میدم فقط بهمون میگن سلامتی.ولی من دوست دارم بهترین هدیه رو تقدیم به مادرم کنم... 

اون اینکه واسش بهترین فرزند باشم.

ماها طاقت یه امر و نهی اشون رو نداریم و بدخلقی میکنیم پس چطور می توانیم با خریدن یک هدیه  

ناقابل  جبران تمام زحمات یک مادر و جبران تمام بدبودنهای خودمان را کنیم... 

   

 

ای باغبان بی همتای من، ای ابر سراسر رحمت، ای زلال مهر و عاطفه، خارهایی که گاهِ پروراندنم به دست های مهربان تو فرو رفت و رنجی که گاه مراقبت از من بر تنت نشست، هنوز در چشم های خسته امّا پر مهرت رخ می نماید. من چگونه تو را سپاس گویم؟ آیه های خدا دم به دم دلم را به سپاس تو می خواند و از رنجوری طاقت فرسای تو خبرم می دهد؛ آنجا که می فرماید: «انسان را به پدر و مادرش سفارش نمودیم؛ به ویژه که مادرش با ضعف و زحمت طاقت فرسا او را پروراند و دو سال او را شیر داد، پس مرا و پدر و مادرتان را سپاس گویید». و درجای دیگر می فرماید: «انسان را درباره پدر و مادرش به احسان سفارش نمودیم؛ چون مادرش او را با خود حمل کرد و با سختی و مشقّت بر زمین نهاد». و اینک ای مادر، زبانم همیشه به سپاس تو خواهد چرخید و در چشمم هماره محبّت تو موج خواهد زد.

منبع:وبلاگ عرشیان جوان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 11,183
  • بازدید کلی : 56,947